woensdag 4 juli 2012

Little harmonica-card-book or being busy with Nothing


de afgelopen dagen loop ik enorm te dralen,
als je het zo opschrijft is het wel een raar woord,
doe eens dit, dan weer dat,
er zit totaal geen lijn in,
huishoud een beetje, kook iets makkelijks,
volg de Tour de France op de radio,
(ik heb helemaal niks met wielrennen,
maar ik vind dat gebabbel over fietsen heel geruststellend)
mijmer wat voor me uit,
bedenk me wat ik allemaal zou Moeten doen,
knutsel nog maar eens wat..
deze maakte ik gisteren,
uiteindelijk heb je er weinig aan,
maar wel lekker om even gedachteloos bezig te zijn...









je kan het natuurlijk ook maken
met vakantiefoto's,
of waar je dan ook zin in hebt,
om aan elkaar te plakken..
ik draal nog maar wat voort,
voel Nu al dat het weer zo'n dag word,
dus misschien moet ik er maar gewoon aan toegeven,
aan de,
ik-doe-maar-wat- lanterfanter-dagen...

nb. ik wil graag een kaartje sturen naar:
Pleuntje, Matty, Ilse, behappy en Melanie
als jullie je adres even willen mailen,
stuur ik het op, dank je.

10 opmerkingen:

  1. Niks mis met zo af en toe dralen en een beetje doelloos zijn toch?! Geniet er van en gewoon laten gaan. Leuk gemaakt met die kaarten! Mijn oog viel ook op het linker, wat is het?, postzegeltje, lief is ie. Hele fijne dag met al dan niet veel gedraal en zon! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook, zo van die dagen. Mijn ervaring is dat je ze maar het best kunt laten komen zoals ze zijn. Het gaat namelijk vanzelf weer over. Op een goed moment komen alle gedachten dan tegelijk, borrelt het van de ideeén die ook allemaal geniaal zijn en voer je ze ook nog uit.Haha. Echt hoor! Ach, dat weet je zelf eigenlijk ook wel toch? Pruttel maar lekker verder zoals je pruttelt. Het levert steeds weer een boeiend blogje op. En een mooi werkstuk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik ga zo'n boekje maken van ansichtkaarten die ik op vakantie ga kopen. Wat een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is inderdaad zo'n "guilty pleasure doordeweekse dag" !!! Maar dat zijn wel de dagen die je bij blijven of waarop je eígenlijk heel creatief (dus ergens ook productief) geweest bent, toch? Mooi boekje hoor!

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! ik denk dat ik vandaag nog een rits kaartjes maak. Ik zit ook te dralen, maar dat komt door de intense verliefdheid :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne vakantie knutsel! Die ga ik voor mijn meiden maken voor in de auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks mis met lekker lanterfanten...
    En je maakt zulke leuke dingen, dus lekker doorgaan met dralen, zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)