donderdag 13 september 2012

A kind of flow-day (or a crochet-confettti-hurray-for-you-DIY)


gisteren was een soort-van- flow-dag
allereerst begon ik vroeg uur met fotograferen,
werkte keihard door,
vergat de tijd,
had er plezier in,
ging op in wat ik aan het doen was,
dat is toch wat ze een flow noemen, nietwaar?
(als je er naar zoekt kan je het niet vinden,
maar soms Is het er gewoon ineens)


vervolgens zat er in mijn mail box
een verzoek van het blad Flow,
of ik aan iets mee wilde werken,
daar aarzelde ik geen seconde over,
zei gewoon ja,
in weerwil van mijn overvolle dagen..


vervolgens maakte Marieke
mij er op attent dat het er
een doe-het-zelver- van mij op de 
Facebook pagina van de Flow stond,
(ik heb zelf wel een facebook pagina,
die ik nooit gebruik,
 ik snap eigenlijk niet goed hoe het werkt,
heb me er ook nooit echt in verdiept)
waardoor ik Zoveel bezoekers had,
op één dag
als nooit tevoren,
ik heb er werkelijk met stijgende
verbazing naar gekeken..


dit alles lijkt me wel een Hoeraatje waard,
zo'n soort-van-flow-dag
dus ik haakte wat confetti,
het is heel makkelijk,
als je het zelf ook wil doen
ik heb hier 2 zakjes liggen,
misschien wil je die wel aan iemand geven,
die wel een compliment kan gebruiken,
of gewoon voor jezelf,
laat me even weten
waar jij Hoera voor wil zeggen,

-if you like to recieve one of these little
hurray-for-you-crochet-confetti bags
please let me know,
where you say Hurray for!-

have-a-nice-flow-day
-X-

21 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Gehaakte confetti! 't Blijft leuk om je blogjes te lezen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!!! Ben heel benieuwd...haha.

    Fijne dag! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha ha...tof!! ik geef een hoera aan mijn oudste meiske, ze is eerste jaars hogere school, heeft elke dag buikpijn als ze gaat en daar zit ik als mama zijnde dan ook weer mee, en als ze terug komt straalt ze en gaat ze nadat we heerlijk wat hebben gedronken ( en genutigd ) dapper aan haar huiswerk beginnen ( uren!!) ik ben ZO trots op haar een hoera voor NERISSA

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ....Hurray for me when I'm really for my sons Matteo and Tobia!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag je al via Flow voorbij komen op Facebook :-) Leuk toch!!!!!!!

    Lekker hoor als de go-with-the-flow er zo fijn in zit! You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg HOERA voor stoute schoenen & dagen met flow!
    Ik ga nu een haaknaald zoeken & weer eens een poging wagen... *rondjes zijn lastig*
    xoxox

    ps ik zag een typefout, vandaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera voor madammen die met hun blog in hun (onze) dromen komen, zoals de Flow of Mollie makes of...
    Aangezien ik niet tot deze madammen behoor, maar wel even graag blog hoor, wil ik wel een confetti feestje voor mijzelf geven! Omdat de fun ook belangrijk is, niet enkel het resultaat!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera voor mijn mama (Moos)! Ze heeft gister te horen gekregen dat ze nog zeker een half jaar moet uittrekken om te revalideren van een 'doorgeslagen griep / longontsteking' waardoor ze nu nog geen uur per dag op haar benen kan staan / lopen / eten koken... Maar eindelijk heeft ze het geaccepteerd en gáát ze ook eindelijk echt revalideren :-)
    En ze is 8 oktober jarig, dus dat is dan weer een mooi moment om haar extra te verwennen, toch? Maar Jenneke's dochter verdient het misschien nog wel meer, hoor!
    En je facebook-hoe-werkt-dat-dan-dilemma ken ik; heb het wel, maar kan er niks mee, dus 'vind ik niet leuk'.
    Hoop dat je vandaag weer zo'n productief in de flow dagje hebt. Kijk alweer uit naar de volgende Flow (eh... zowel tijdschrift als dat ik zelf deze gemoedstoestand mag ervaren)!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke hoera voor jou, Ingrid! Omdat deze blog zO fijn is :) en ik het zo leuk voor je vindt dat er zoveel moois op je pad komt waar je vast nog heel veel mensen blij mee maakt!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoera voor jou. En gefeliciteerd met de opdracht van de FLOW. Kan me voorstellen dat je daar gelijk ja op hebt gezegd.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great blog, beautiful colours ♥

    Henna
    sitruunan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik word altijd zo vrolijk van je blog Ingrid! En wat ontzettend gaaf dat je met een boek bezig bent. Kan ik het al bestellen :)?Misschien een beetje raar om voor mezelf te juichen, maar ik doe het toch. Omdat ik stiekem heel trots ben op mezelf. Om na een moeilijk therapie jaar, nu te studeren in Amsterdam. Liefs Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoeraaaaa voor mijn zoontje die in oktober alweer 2 wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoera voor zo´n leuk mens, die elke dag de moeite neemt om weer een blogje te maken voor al die vaak onzichtbare personen die er in steeds grotere getale van genieten. Hoera dat dit beloond wordt met verzoeken van de Knippe en nu ook de FLOW.Jij past daar ook helemaal! Ik zou je daar zo een column gunnen..............Tot slot Hoera voor je boek.......en voor de leuke slinger!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoera voor mijn allerliefste vriendin die ik al 30 jaar ken...hoera voor dropjes die we stiekem uit de snoeppot haalde, hoera voor de stukjes kaas die we voor het eten eerst bij mijn moeder haalde en daarna bij die van haar! Hoera voor de glaasjes bessen die we in de disco dronken toen we 17 waren. Hoera voor alle mooie momenten die we deelden...Gister opeens heeeeel slecht nieuws, ik hoop zo dat ik de vriendin voor haar kan zijn die zij altijd voor mij is...zij is de confetti in mijn leven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. HOERA voor jezelf zou ik zeggen. Jeetje, een boek maken, een mail om mee te werken aan iets voor de FLOW. Daar droom ik alleen maar van. Geweldig!!! Om trots op te zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend leuk dat je gevraagd bent mee te werken aan iets voor de Flow. Zo'n mooi blad!
    Ik vind dat mijn vriend een hoeraatje verdiend! Ik ben dankbaar dat ik samen met hem een zoontje heb mogen krijgen. Hij is een superpapa, die met ons 5 maanden oude zoontje naar de kinderboerderij gaat, danst, zingt, voorleest, zonder morren een vieze luier verschoont, hem midden in de nacht troost omdat hij verdrietig is en mij uit laat slapen omdat ik zo moe ben. Hoeraaaaa voor mijn vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi, ik doe deze Hoera voor mezelf omdat ik erg blij ben dat ik weer zwanger ben.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)