dinsdag 22 april 2014

Isn't it July yet?


Nadat ik vorige week,
heerlijk in mijn eigen bubble zat 
in het huisje in Amsterdam,
en ik mij alleen maar bezig hoefde te houden,
met het uitschrijven van patronen,
met dit uitzicht...(achterkant,
en het bruggetje aan de voorkant)
en af en toe ook wat Frans moest overhoren
wat Guusje moest leren voor haar toetsweek,
en een beetje met haar ging winkelen
in de Kalverstraat, ohoh :)


ben ik nu weer terug in Ingen,
en ik kan je zeggen dat de hoeveelheid werk
die hier op mij te wachten staat,
als een soort betonblok boven op mij is gevallen...
Ik zou het liefst alle spullen gewoon hier laten staan,
mijn gebloemde koffer, laptop en camera meenemen,
en in het huisje gaan wonen...
Maar omdat ik natuurlijk nog wel enige 
realiteitszin bezit...dus verman (vervrouw:) ik mij zelf
en begin gewoon Ergens..


Ik pak gewoon elke dag 1 of 2 dozen in,
ga ondertussen verder met mijn boek,
(het schiet best lekker op hoor...)
Maar ik kan het niet helpen, dat ik af en toe
een warme juli avond voor me zie,
waarop ik dan op het bankje voor het huisje zal zitten
in de wetenschap dat het boek is ingeleverd,
evenals de sleutel van het huis in Ingen,
en dat de rest van de zomer,
zich Leeg voor mij uitstrekt..

Enfin...ik ga op pad, naar dat moment..
te beginnen op deze dinsdagochtend..

Ik wens je een fijne dag
-X-

20 opmerkingen:

  1. One step at a time en elke dag een beetje HUP.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HUP Ingrid, je gaat nog steeds goed! je kan het! Hou het beeld van in de tuin hangen voor ogen! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon doordoen, niet teveel nadenken, en voor je het beseft, zal alles in orde zijn en de verhuis voorbij ! Alles is nooit zo erg als het lijkt, gewoon stapje voor stapje vooruit !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stapje voor stapje, dat is de enige manier. Dat overzicht in je hoofd krijg je vaak toch pas achteraf, dus rustig bezig blijven is de truc. Dat doe je goed! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, stapje voor stapje. Of, in jouw geval, doos voor doos of bladzijde voor bladzijde. Dan wordt het vanzelf juli en heb je nog een heerlijke zomer voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. good luck, get some help with packing! Heather x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het bekende Chinese spreekwoord van Lao Tzu zegt : Elke grote reis (verandering) begint met een eerste stap.
    Jij hebt die al gemaakt als je nu bij elke nieuwe stap (doos) Hup Ingrid roept, dan komt jij er vanzelf voor je het weet is het July. Good Luck
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten ... wat een ontzettend leuk huisje en het plekje lijkt me ook zeker niet verkeerd ... heel veel succes met alles ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beloon jezelf iedere dag ná die 2 ingepakte dozen, met een halfuurtje dagdromen en foto's kijken van het huisje in A'dam ☺....................en ondertussen natuurlijk een vers bakkie van het één of ander ☺.
    Voor je het weet zijn de aankomende 2 maanden voorbij........

    Fijne dag.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het huisje in Ingen ziet er leuk uit, maar het huisje in Amsterdam ziet er echt SUPERleuk uit!! Je weet waar je het voor doet, dat scheelt he :-) Veel moed! Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Past alles wel in het nieuwe huis???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie weet dat je bij het inpakken nog zoveel in je handen krijgt waardoor je terug creatieve ideeën krijgt voor een derde boek ;-) Het huisje in Amsterdam ziet er in elk geval heerlijk gezellig uit, dus hup Ingrid en voor je het weet zit je genesteld in Amsterdam. Hou er de moed in !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Verhuizen en er naartoe leven lijkt altijd langer te duren als je eenmaal de beslissing hebt genomen. Maar het is zo juli... geniet van de voorpret en intussen veel succes met het nieuwe boek.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je moet er effe heel hard tegenaan maar het resultaat gaat zo de moeite zijn ! Effe volhouden nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elke dag een beetje HUP dat moet de voorzitser roch wel kunnen. Zet hem op, het gaat lukken en de beloning zal groot zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De dag dat je heerlijk in het avondzonnetje, op je bankje, voor je huisje in A'dam zit, komt sneller dan je HUP kan zeggen!

    Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. verhuizen, zucht, ja dat dat dan allemaal in dozen moet, en zo...ik kan me de tegenzin zo voorstellen. Maar als je dan klaar bent, dan heb je ook wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet zeuren, hoor, het kan altijd nog erger. Heb in 3 maanden 3x moeten verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOOh op dat bankje wil ik wel eens met u komen zitten!! ;-)
    rustig alles op z'n tijd en idd denken aan een mooi vooruitzicht
    Veel succes x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)